Chcesz obdarować bliską osobę biżuterią Glosso, ale nie masz pomysłu, który model wybrać? Jakie kolory lubi? Co lubi nosić najbardziej - bransoletki, a może kolczyki? A jeśli marzy jej się pierścionek...? Jeżeli nasuwają Ci się takie pytania i nie znajdujesz odpowiedzi, to idealnie się składa!
Sprezentuj Jej voucher, dzięki któremu sama będzie mogła wybrać idealną dla siebie biżuterię! Jak on działa? Już tłumaczę:
1. Wybierz voucher o wartości, jaka Cię interesuje. Cena vouchera obejmuje wartość zniżki na biżuterię. Do kwoty doliczone są również koszty za wysyłkę, by osoba przez Ciebie obdarowana nie musiała ich ponosić (stąd dodatkowe 15 zł).
2. Voucher mogę wysłać bezpośrednio do osoby, którą chcesz obdarować - wystarczy, że w danych do wysyłki wpiszesz jej adres dostawy. Możesz też podać swój adres do wysyłki, jeśli prezent chcesz jej przekazać osobiście.
3. Voucher będzie zawierał specjalny, unikatowy kod do jednokrotnego wykorzystania w przeciągu sześciu miesięcy od jego zakupu. Kod wystarczy wpisać w miejsce na kupon rabatowy w koszyku - pomniejszy wartość zamówienia o określoną kwotę oraz zapewni darmową wysyłkę.
4. Co jeśli wartość zamówienia będzie mniejsza, niż wartość vouchera? Różnicę kwot osoba przez Ciebie obdarowana otrzyma w postaci kuponu, który będzie mogła wykorzystać składając kolejne zamówienie, np:
jeżeli wartość vouchera to 150 zł, a osoba obdarowana dokona zakupu biżuterii za 129 zł, to dodatkowo otrzyma kupon rabatowy o wartości 21 zł na kolejne zakupy.
5. Co jeśli wartość zamówienia będzie większa, niż wartość vouchera? Osoba przez Ciebie obdarowana będzie musiała dopłacić odpowiednią kwotę, np:
jeżeli wartość vouchera to 150 zł, a osoba obdarowana dokona zakupów na 160 zł, to będzie musiała dopłacić za zamówienie 10 zł.
Jak będzie zapakowany voucher?
Voucher jest wydrukowany na sztywnym papierze i zapakowany w ozdobną kopertę. koperta z kolei trafia do klasycznego kartonika, w jaki pakuję standardowe zamówienia.
UWAGA: W komentarzu do zamówienia napisz imię osoby obdarowanej oraz Twoje - wpiszę je na voucher. :)
Hej! Jestem Ola i to ja projektuję oraz wykonuję dla Was biżuterię Glosso. Tworzenie biżuterii to dla mnie sposób na przykucie artystycznych pomysłów w coś materialnego, czym mogę podzielić się z Wami! A to sprawia mi wiele satysfakcji. Niezwykle mi miło, że zainteresowaliście się moją biżuterią - bardzo to doceniam! Mam nadzieję, że Glosso będzie Wam sprawiać tyle radości co mi!
Glosso to biżuteria, która łączy w sobie minimalizm i piękno blasku. Dzięki swojej prostocie i nieskomplikowanej formie, jest ponadczasowa i uniwersalna. Do jej wykonania wykorzystuję między innymi kamienie naturalne, perły, srebro pozłacane i nici jedwabne. Co jeszcze wyróżnia biżuterię Glosso? To, że wszystkie modele możesz ze sobą dowolnie zestawiać - łącz kolory i formy, wszystkie wyglądają razem świetnie. Biżuterię tworzę ręcznie z dbałością o każdy szczegół.
Znajdziesz mnie także na Instagramie! Bądź ze mną na bieżąco, oglądaj modele z bliska! Zaobserwuj mnie:
@glosso_bizuteria
JAK DBAĆ O BIŻUTERIĘ GLOSSO?
Dokładam wszelkich starań, by gotowa biżuteria
dotarła do Ciebie w jak najwyższej jakości. Ty też
masz wpływ na jej dalszy wygląd. Oto kilka
wskazówek dla Ciebie:
1. Unikaj wszelkiego kontaktu biżuterii z wodą,
innymi płynami, tj. perfumami, kosmetykami płynnymi,
potem itp. oraz wilgocią.
2. Chroń biżuterię przed intensywnym i długim
nasłonecznieniem, przechowuj ją w suchym i
zacienionym miejscu.
3. Chroń biżuterię przed uszkodzeniami
mechanicznymi - pociągnięciami, przetarciami,
zagnieceniami itp.
Gwarancja na biżuterię Glosso.
Otrzymujesz trzymiesięczną gwarancję na biżuterię z
elementami nici jedwabnych i na pierścionki oraz
półroczną gwarancję na pozostałą biżuterię. W
trakcie okresu gwarancyjnego wszelkie naprawy
usterek będą realizowane za darmo (nie dotyczy to
usterek wynikających ze złego użytkowania, tj. nie
stosowania się do wyżej wymienionych wskazówek).
Jedyny koszt jaki ponosisz, jest związany z
dostarczeniem biżuterii do naprawy. W przypadku
uszkodzenia biżuterii po okresie gwarancji - daj znać -
koszt naprawy ustalimy indywidualnie.
Masz pytania? Kieruj je na:
ola@glosso.pl